Moje Mikołajki, czyli jakie prezenty podarowałabym najbliższym!

11:22

Mikołajki, czas prezentów. Ten magiczny okres w roku, gdy dostajesz coś tylko i wyłącznie z myślą o tobie. Prezent przemyślany, prezent od serca, od osoby którą kochasz. To coś niesamowitego i ty dający prezent w zamian. No chyba mi nie powiecie, że nie lubicie widzieć uśmiechu na twarzy waszej mamy czy babci.

Dawanie i otrzymywanie prezentów to meta. Jest to  najprzyjemniejsza część, ale szukanie i pakowanie prezentów, może przyprawić nas o ból głowy, ale od czego jest Internet, hmmm? Ja postanowiłam przeszukać stronę daWanda w poszukiwaniu idealnych prezentów.

Mój post bierze udział w konkursie, więc chciałabym was prosić o wystrzałkowanie mojego postu jak najwyżej, dzięki wam prezenty przedstawione poniżej mogą trafić do moich najbliższych, a to byłby najlepszy prezent dla mnie - widzieć ich uśmiechy na twarzy.


A oto moje propozycje:


Dla prawdziwego mężczyzny:


1. Spinki – dla starszego brata, bo prawdziwy z niego elegant, a w szafie takiego mężczyzny nie powinno zabraknąć eleganckich spinek do mankietów.



 Dla królowej stylu:


2. Kolczyki – dla przyjaciółki. Nie może stracić tytułu królowej stylu, jako, że jestem przyjaciółką, nie mogę pozwolić, aby go straciła choć na moment z tymi kolczykami będzie nosić koronę jeszcze przez długi czas.

3. Choker – również dla przyjaciółki. Kolczyki już są, więc i naszyjnika nie może zabraknąć. Muszę dbać o jej wizerunek ;)



Dla kobiety, która jest najważniejsza:


4. Kosmetyczka – dla mamy. Błyszczącą kosmetyczka dla promiennej kobiety, musi gdzieś przechowywać „sekrety” pozwalające zachować jej wygląd 30 latki ;)

5. Naturalne mydło – też dla mamusi. Z miłości do pięknych zapachów, ręcznie robionych rzeczy i do własnej mamy, która tak samo jak ja kocha wieczorny relaks, chciałabym jej podarować coś wyjątkowego, co umili każdą kąpiel po stresującym dniu. 



Dla kolejnej kobiety, która jest ważna:


6. Zestaw kul do kąpieli – dla babci! Starszej kobiecie przyda się relaksująca kąpiel, a takie kule zapewnią piękny zapach i mają właściwości aromaterapeutyczne. Babcia będzie wdzięczna mi i kulom, a jej święta będą pachnieć nie tylko piernikami.

7.Mydło naturalne – oczywiście, ze dla babci! Ja, mama i babcia – wszystkie kochamy mydła, coż więcej mogę napisać.


I czas na mnie: 


8. Skarpetki – dla mnie coś prostego, ale za to jakże efektywnego i szalonego! Chyba nikt nie przejdzie obok nich obojętnie, czuję, że zgarną więcej uwagi, niż moje fioletowe włosy. Stylowe i mam nadzieję cieplutkie, ze świetnymi wzorkami. 
Dinozaury? a dlaczego nie, przecież mam tylko (1)7lat :) Oh jesień, złota jesień. Moja ulubiona pora na mojej ulubionej części garderoby, świetnie! Cukrowe laski, już mi się podoba!Smacznie brzmi, fajnie wygląda. Rudolfy dzielnie dotrzymujący mi kroku, powiem wam, że to chyba moje ulubione zwierzę, które kojarzy mi się z zimą.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images